BhrKrmn
Çocuk doktorum bana izin verdi 9 aylık şuan 9 ayda 4 defa boyattim artık çok rahatsız oluyordum kafamın yarısı beyaz yarısı siyah gezmek kötü….
Birde doğuma yakın 1 kere boyattim ….ona da Kadın dogumcum izin verdi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ tabiki zararlı hiç olmaz mi ???? Kendimiz için bile ne kadar zararlı sana kalmış birşey ama beyazın yoksa bence boyama yani değişiklik için istiyorsan eğer boyatma…