BhrKrmn Bebeğim sadece anne sütü alıyor 6. Aya girmek üzereyiz ombre yaptırmak istiyorum ama bir zararı olur mu emin olamadım en son hamile kalmadan bir ay önce kadar boyatmıştım. Bilgisi olan var mı?
Momays BhrKrmn Ya bende kapalıyım ilk defa saçımı boyatmak istiyorum acıcı kullanmak gerek önce sonra boya bende korkuyorum
OzlemAlisa BhrKrmn dha 40im cikmamisti boyattim 😂 simdi 1 yaşında hala emiyo 2. Kez boyattim cok dipten yaptirmadm ztn sıkıntı da olmadi
1prens1prensesannesii BhrKrmn 2 gün önce açms boyama yaptırdım 2 ay 11 günlük oğlum emziriyorum sadece.. Bakalım şuan birşey olmadı çoğu kişi de bşrly olmaz dedi
aselinannesi06 Momays kırkım çıkar çıkmaz açma boyama yaptım saçıma evde emziriyorum da hala boyuyorum bi sıkıntı olmadı çok şükür
BhrKrmn kularabia yakınımda biri var ama ombre istediğim için evde kendim yapma şansım yok bilgi verdiğiniz için teşekkürler ☺️
aselinannesi06 Momays evet sordum saçların boyalıyken bebekle temasa geçme emzirme dedi sadece hiç bir sorun da olmadı önce sütümü sağdım annem gelmişti saçlarım boyalıyken o verdi sütü kaşıkla
BhrKrmn 1prens1prensesannesii önümüzdeki hafta için randevu aldım bende evet birçok kişi boyatmış sıkıntı olmaz deniyor genelde