Ygtm bizde motilium kullandık ilk hafta etki etti sonra bir işe yaramadı anne sütünü verdikten hemen sonra verilen bebelac gold thickener anne sütü kıvam artırıcı var isterseniz onu deneyin o midedeki sütün kıvamını artırdığı için işe yarıyor çok az veriliyor zatan emzirmenin hemen ardından bizde işe yaradı tabi yedirebildiğim sürece