Ygtm oğlum 4 aylık olacak yakında,bizim reflü daha yeni yeni kesilmeye başladı,ilacı düzenli içirseniz daha iyi olur mutlaka vermeye çalışın ancak o şekilde atlatıyorlar,ben korkumdan yanımda yatırdım hep hala da beraber yatıyoruz,hangi zaman kusacağı belli olmuyor,kucakta mutlu olmasının sebebi kucağa alışması değil hem senin kokunla huzur buluyor hem de yatar pozisyonda olmadığı için süt ağzına geri gelmediğinden kucakta sakin olup yatırınca ağlıyor.sırf süt ağzına geri gelip de rahatsız olmasın diye koynumda 3 saate yakın uyuttuğumu bilirim hiç kımıldamadan.onlar mutlu olsun da nasılsa zamanla geçiyor