Atypicalmom masalsii doktor vermeyin diyor benimki de öyle dedi ama ben 2. Ay aşısında 37.5 da verdim calpol. Ateşle birlikte ağrısı da oluyor minicik onlar daha huzursuz ediyor aşılar. Şurubu verince yavrum nasıl rahatladı
masalsii Atypicalmom bende şurubu verdim suan rahatladı sanki ama acaba tekrar ağlarsa versem bişey olurmu
Atypicalmom masalsii bişey olmaz 4-6 saat arayla eğer ateşi varsa ver ben verdim çocuk anca rahatladı
TutuKelesh masalsii biliyorum, ama ateşi olsa ağlasa ateş düşürücü ver diyicem de ateşi yok diyorsun. O zaman yaoacak hiç bir şey yok ki. Havaya çıkar, arabada gezdir rahatlasın
Alyaaas masalsii benimkinin ateşi 37 oldu çok agliordu sabahtan beri bende dayanamadım bı çay kaşığı calpol verdim uyudu çok ağladı kiyamadim
Zhrnz masalsii bizde 2 bacak tek yapildi gercekten cok yaniyo canlari 6 saate bie fitil vurabilcegmizi soledi dr az sabir gececek 😔