masalsii Sabah aşımızı olduk o an emzirdim sustu ama kaç saattir aglıyo emince susuyo 10-15 dk uyuyor yine aynı ateşi yok doktor calpol verdi ama ateşi 38 olmadan verme dedi sizce ne yapmalıyım ☹️
TutuKelesh masalsii huzursuz olması normaldir, canım. Ateşi yoksa endişelenmene gerek yok. Zaten yapacak bir şey de yok. Yarına geçer. Sabret
Kk39 masalsii bizdede 2gun huzursuzluk ve uykusuzluk yaptı o aşı ateş olmadı bizdede ama ben bi çay kaşığı verdim ağrısı vardı heralde ki gözlerinden yaş gelene kadar ağladı dayanamadım o yüzden
Minyyy masalsii Benim bebeğimde çok ağlıyordu ateşi çıkmamıştı ama ben calpol verdim ağrısı geçti sustu
TutuKelesh masalsii biliyorum, ama ateşi olsa ağlasa ateş düşürücü ver diyicem de ateşi yok diyorsun. O zaman yaoacak hiç bir şey yok ki. Havaya çıkar, arabada gezdir rahatlasın
Minyyy masalsii Bi çay kaşığı verdim 6 saat sonra tekrar verdim ikinci günü vermedim koluna dikkat ediyordum sadece ağrıyordur diye 3 gün sonra geçiyor zaten
elizabeth masalsii bi çay kaşığı verebilirsin aşı yerleri ağrıyor olabilir kıyamam ağlamasın hiç ver rahat etsin. Ama huzursuzluk ve huysuzluk benim kızımda 1 hafta devam etti
Zhrnz masalsii bizde 2 ay asisi 2 bacaktan olduk cok huysuzlandi hatta bacaginin biri sisti ve kizardi baktim olcak gibi degil fitil vurdum atesi yoktu ama en azindan hem agrikesici hemde ates dusurucu fitil oldugu icin vurabilirsin demisti bize fitil sonrasi rahatladi kuzum
Zhrnz masalsii bizde 2 bacak tek yapildi gercekten cok yaniyo canlari 6 saate bie fitil vurabilcegmizi soledi dr az sabir gececek 😔
Seherdag masalsii kolu çok ağrıyor haberin olsun ben 5 gün boyunca koluna dikkat ettim dokununca bile ağlıyordu.. 5 gün sonra geçti yavaş yavaş
masalsii Seherdag valla kolumu bacağımı anlamadım hemşire de agrısı olcak dedi ama yavrum emerken bile ağladı hep şimdi bi kaşık calpol verdım az rahatladı uykuya daldı inşallah uyur da biraz acısını hissetmez