F96 3 gun kaldik hastanede. iki kez isin aldi. Hastaneden çıkarken hergün güneş gorsun mutlaka demisti doktor, ve herkesin dediği gibi anne sütü… sarılık uyku yapıyor bebekte. Uyandırıp emzirmek gerekiyor. Bizimki uyanmıyordu, üzerini soyuyor ayağının altına pıt pıt vuruyorduk falan. Mutlaka emzir demişti doktor.