F96 1 gün hastane de yattık fototerapi gördü 3 gunluk du oğlum 16cikti sarılığı doktor kalmamızı önerdi çok da yüksek degul dedu ama bizde kabul ettik kaldık sonra düştü çıktık ama cok uğraştım ben uyumadım sabaha kadar saat kurdum mesela 1 de anne sutu verdim 3 de mama verdim cnm ememiyordu oğlum gozune takilan bandajdan dolayı doktorumuz kağıda yazdırıyordu ne kadar ml verdiğimizi ve kaka çiş yaptığını doktorumuz kağıdı görünce şaşırmıştı çok güzel beslemişsiniz diye 😊 saat kurun bence saat e göre emzirin veya mama verin cnm