filtrelikahve canım bende yeni doğum yaptım ve gogus uçlarım hep yara oldu bepanthol lansınoh sudocrem garmastan pomat hepsını kullandım gecmedı en faydalısı her emzırmeden sonra kırmızı kantoron yagı sür ve açık kalsın gögüslerin hava alması ıcın gogus pedıde kullanma günde 1 defada sıcak bı duş al çok iyi geliyor mesela bebegın uyurken sütün geldıgı zaman gogus pompasıyla sagıp biberonla içir üst üste emzırdıgımız ıcınde yara oluyor 1 hafta oldu suan emzırırken agrı hıssetmıyorum oncekı gunler aglayacaktım resmen