Sık sık kremini tazele canım ben lansinohun kremini kullanmıştım.kıyafete sürtünmemesi gerekiyor ve ardından aventin göğüs kalkanlarını kullanmıştım baya etkili olmuştu ama gümüş kapak deneyip memnun olan da çok. benimki kısa sürede iyileştiği için almamıştım. Eğer sağdığın sütü biberonla veriyorsan şırınga yada kaşık biberonla vermeni öneririm ben meme reddi yaşadım çünkü çok zor atlattık,güle güle büyüt bebeğini🙏