emasskaraman Prematureannesii Yani doğrudur bir anne olarak çocuğumun iyi olması daha önde benim için yani sağlıklı olsun kilosu olmasa da olur benim için çok şükür bu zamana kadar hiç hasta bile olmadı
Prematureannesii emasskaraman evet bizde öyleyiz maşallah hiçbir değerinde eksiklik yoktu vitamin bile kullanmadık bu güne kadar bence alması gerekeni alıyor onlar bizim kendi kuruntumuzdan
Alpkk BrcnBlgn merhaba persentil tablosu dışındayiz dediniz bizde öyleyiz acaba şu an nasıl bebeğiniz siz boy kilo baş çevresi ile 3 ü birden mi persentil disindsydiniz
BrcnBlgn Alpkk biz boy ve kilo olara dsardayiz - 2lerdeyiz besliemiorummm 2yasinda beslenmio artik gastroentroloji bolumu yatis verelim burnundan beslielim dedi kfayi yicem nasil bir cocuk nasil bir eziyet icerisindeyim anlatamam hergun agliorum
Alpkk BrcnBlgn bende aynıyım premture bir bebek miydi benim oğlum premture doğdu 28 cm baş ölçüsü ile şu an 7 aylık başı 7.5 cm büyüdü 35.5 cm oldu kilosu 4800 boyu 58 cm hiç 7 aylık bebek gibi değil kafayı yiyecem şükür motor becerileri iyi sadece çok şükür
Elifsmotherr BrcnBlgn Royal jelly mi tam emin değilim ama öyle bi takviye duymuştum. Kilo aldırıyor diye
BrcnBlgn Elifsmotherr yemioki ya hc bsi yemio boyl bsi yok yemin ediorum sabah kalkio 1zeytin oglen yarim salatalk bu kadar hc bsi yrmio tukuruo oynuo yemio yese kilo alcak yemio boyle bi cocuk yok
Elifsmotherr BrcnBlgn Yani pek Bilgim yok yanlış yönlendirmekte istemem ama acaba pedegog ile mi görüşseniz. Birde Ali Fuat serpen geçen bı paylaşım yapmışt. Zayıf bi bebiş vardı. Online görüşmede yapabilirsinz.
BrcnBlgn Elifsmotherr ya pedegog olayinida dusundum ama dogdu dogali beslenme reddi var alerjiye bagli reddi vardi alerji gecti red gecmedi
Fatma69 emasskaraman raporlu mama galşBa ben olsam alırdım en azından toparlar biraz daha önceden bende kızıma kullandım