Merhabalar kızım şuan 17 aylık 7.750 gr kilosu 74 cm boyu 43.5 kafa çevresi doktorumuz büyüme geriliği olduğunu söyledi mama verdi biz sürekli mama kullandık ama bir işe yaramadı doktor yediriceksin dedi her ay alıyorduk mamasını bu ay eşim almadı istatistiklere göre kızım geride ama ben minyonum ve 40 kiloyum, istatistikler var ama genetik diye birşey de var sonuçta sizce ne yapmalıyım mama yı almalımıyım kafam çok karışık napacağımı bilmiyorum nir akıl verin lütfenn