kitapkokusu_ benimkinin hala ve hala gazı var ayrıca kakası da oldu mu da sancısı geçene kadar onu yapana kadar emmiyor uykusunda bile bu kaka sancı gaz işi hep bıraktırdı bizimkini nedenini biliyorum ama çözümünü bulamıyorum iyice bırakmaması için sadece biberon ve emzik vermiyorum alıştırma bardağı bazen de kaşık kullanıyorum