Asel20 canim gecen saclarim dokuluyor diye cildiyeye gittim bu konuyu da sordum.trombosit dusuklugunde olabilirmis ama benim degerlerim normal cikti. Bazi kadinlara olabiliyirmus kilcal damarlari ince oluyomus bazi kadinlarin azicik carpmaya morariyomuslar. Benim ki o sebepten. Kan degerlerine baktir umarim bir sey cikmaz