Asel20 morluklarla ilgili bir fikrim yok ancak saç dökülmesi benimde aşırıydı saçlarımı özellikle duşta ve sonrasında iki avuç saç çöpe atıyordum saçlarımın ön tarafımda açılmalar olmuştu bariz kel kalıyordum kiiiiiiiii; bir arkadaşım BİOTİN kullanmam gerektiğini söyledi aynı durumu yaşamış ve fayda görmüş 1 haftaya dökülmeler kesildi 2. Hafta saç çıkmaya başldı şuan gayet sağlıklı 👍🏼 Tavsiye ediyorum.. ( Dip not; emziren anneler kullanabiliyormu bir bilgim yok eczacı yada doktora danışılabilir biz mama kullandığımız için sorgusuz sualsiz kullanmaya başlamıştım.. )