Elifburcus Bilgiliannem aynı sıkıntı bende de var bir iki yerimde de değil epey morluk oluşuyor bende bi tahlil vermeyi düşünüyorum. Ağrı da oluyor bazen
elifiii Asel20 hematolog gidip kan pıhtılasma testleri yaptırabilirsiniz. Duruma göre kalp ve damar sağlığı bölümüne gidersiniz. Ailenizde varis öyküsü varsa bacaklarınızda varisler başlamış olabilir.
Dmt-01 Asel20 benim bacaklarımdada var hep morluklar ama benimkinin sebebi kızım🤦🏻♀️Altını değiştirirken olsun normalde yattığında yanına gelip oynadığımda olsun hep tekmeliyor oyüzden belki sizin bebekte öyle tekmeliyosa ondan olabilir😊
OrenBayan Asel20 benimde bacaklarımdan morluk hiç eksik olmaz biyere çarptığını düşünüyorum en ufak şeyde morarır çünkü
SaremAselim_0817 Asel20 evlenmeden önce benm de öyle oluyodu ama çok sıklıkla doktora gittiğimde kan değerimin düşük olduğunu söylemişti kan ilacına başlamıştım şuan çok nadir oluyo kanım biraz düşük yani ben vücudumda bir yere vurmadığım zaman oluşan morluklar gördüğümde kansız olduğumu anlıyorum. Tabi bu kişiye göre değişebilirim
Asel20 SaremAselim_0817 benimde kan degerim demirim asiri düşüktü ilaç kullanmadim 1 ay doktor kanin düzelmiş demirinde düzlemek uzere dedi😔😔
1prens1prensesannesii Asel20 canım trombosite baktır..tavsiyem.. Hemogram tahlil yapsınlar.. Plt olarak geçiyor tahliller de..
Madame Asel20 benim de oluyor ama ben sakarim vuruyorum yani 🥺 Daha önce bı annemiz post açmıştı, losemiymis hatta vefat etti biliyorsunuzdur mutlaka. Eğer vurmadan oluşan morluklariniz varsa mutlaka doktora gidin ihmale gelmez. Geçmiş olsun🍀
Nur_00 Benimde cok oluyor o bi kac aydır cok fazlalaştı bi yere mi vuruyorum bilmiyorm ama cok fazlalaştı 🤔