Kizlar bi kac zamandır bacağımda morluklar fark ediyorum ama bi yere vurup vurmadigimin farkinda degilim kendiliğinden geciyor farkli yerde tekrar oluyor doğum sonrasında saclarimda cok dökülmeye başladı korktm kan aldirdim saglik ocağında ama tahlillerde bir sıkıntı çıkmadı ne yapmamı önerirsiniz folikasit eksilginden kaynaklı olabilirmiş bu durumu yasayan varmi 😔😔