Bisüre oyle oluyor yutmasını beklemeyin. Ben 2 ay oncesine kadar ya bu cocuk 1-2 yasına gelirde çiğnemeyi yutmayı öğrenemezse diye korkuyordum ki var oyle cocuklar. Ama bosunaynış gayet çiğniyo 32 tane dişi varmış gibi kek kofte ne versem yiyor suan 2 tanecik dişimiz var halbukş. Demem o ki korkmayın verin pütürü az olsun bikere blendır yapın 1 ay boyunca 7. Aydan sonra hiç blendır kullanmayın 😌 şifa olsun kuzuya yedikleri