Ozgeackgz-0 muz vermeyin şu aşamada. Biraz başlasın yiyeceklere, sindirim sistemi, bağırsakları alışsın daha sonra geçin bence. Çünkü muz kabız yapar. Benim oğlum 2,5 ay oldu başladı ek gıdaya. Maşallah şuana kadar verdiğim her şeyi yedi. Hiç kabız olmadı ama hala ne zaman muz yedirsem zorlanarak yapıyor kakasını. Kayısı, şeftali, erik, elma, armut en ideal olanları.