Ek gıdaya başladık. Daha doğrusu başlamaya çalışıyoruz. Ama olmuyor bir türlü yani o kadar hazırlıyorum özeniyorum yok yediremiyorum tadım yapmıyor. Meyvelerde (armut muz elma kayısı) sorun yok tamam yedi ama sebzeler??
kabak yaptım yedi sonra havuç denedim yemedi iyice ezdim hafif pütürlüydü, kapya biber denedim iyice blendırdan geçirdim sıvı halde denedim yine yemedi. Dedim bari kabakla birleştireyim belki yer yok yine yemedi. Patates deniycem ama 4 gündür kaka da yapmıyor. Armut kayısı kaynattım içirdim posasını verdim yine yapmadı.
nasıl bir yol izlemeliyim