[silindi] bende de aynı sıkıntı var maalesef ergenlik travması kötü arkdş sonucu özentilik . ŞuAn 27 yaşındayım ve çok utanıyorum en çokta ilerde çocuklarım büyüyünce beni ayıplar yüzüme vururlar diye korkuyorum. Çocukken ergenlikte yapmış olduğum bişey ama hala insanlar görünce yadırgıyor tuhaf bakıyor hastanede vs özellikle çok çok utanıyorum sanki piskopatmışım gibi bakıyorlar . Tamamen ergenlikten cahillikten olmuş bi hata . Keşke her şeyi bu kdr yadırgayan bi toplum olmasak insanlar ayıplamaya yer arıyor .