Fatmanurozgr [silindi] Bende Çok Araştryorum kolumdaki iz için ve şu yaz aylarında uzun kollu giymekten cok sıkıldım bilmeyen kisilern hava cok sıcak demesi Zamnnda yapp pişmanlık duyuyoruz cok can sıkıcı Bi durum dövme yaptırmak gelyo aklma ama ince degl kapattrmı emin olamıyorum tca dye bisey duydum ama bilmedgm den cesaret edemyorm bilmyorm baklm bende beklym belki dövmesz kapatan felan cıkar
ppzeynep [silindi] Contractubex jel deneyin. Tabii düzenli ve uzun süreli kullanım gerekiyor. Yara izlerini büyük oranda iyileştiriyor. Ben yanık izim için kullanmıştım 7 ay. Bayağı işe yaradı. Bir araştırın isterseniz.
ppzeynep Fatmanurozgr Benimki 2 aylık bir izdi. Bu jel geçmiş izlere de etki ediyormuş diye okudum ama ne kadar eski ize etki eder veya ne derinlikte bir yaraya etki eder kesin bir şey diyemem.
Fatmanurozgr ppzeynep benm kaç sene gecti ya üstünden hatrlamyorm bile sanrm bende ise yaramaz teşekkür ederim 😊
[silindi] Fatmanurozgr malesef. Bi kaç güzellik merkezini felan aradım cilt yenileme işlemi yada başka bişey olur mu diye de. Onları geçirmek mümkün değil dediler kaldı öyle,😒
Fatmanurozgr [silindi] Aynen bende sormstm sadce haffletyolrmıs sis ise onun dısında silnmyoms o tca asit dedgmde nasl bsydr bilmyorm ben denedm kesn sonc dyen biri olsa tandk kesn yapcm ama yok
[silindi] Fatmanurozgr bulabilirseniz bana da yazın lütfen artık paradan felan gectim varımı yoğumu veririm yeterki kurtuluyum
Fatmanurozgr [silindi] Aynen Öle İnanki Bende Parasında Değilim Son Çare Dövme Diyorum Ama kapatacagnı Düsünmyorm Tam Bakym Biraz Daha Araştırym Kim Bisey Bulursa O Yazsın Digerine ☺️
Merve232 Merhaba arkadaşlar bende sizin gibi bu durumdan sıkıntılıydım çözüm bulan var mı 2 ay önce ameliyat oldum bacaktan parça alıp koluma diktiler sizin izleriniz ne durumda özelden atabilir misiniz büyüklüğünü küçüklüğünü merak ettim doğrusu 🥺?