Bushraa Cinarege_ ben satıyorum canım. Joie marka en son modeli. Kızım 3 aylık ve hiç ama hiç kullanamadık. 1000tl ye aldık,600’e satıyorum. Eğer ilgilenirsen, iletişime geçeriz
Bushraa shinemom https://instagram.com/mervesb?utm_source=ig_profile_share&igshid=1e2nhqq66svd1 hesap sizin mi? Fotoları göndereyim
Muson00 Gokbayes2018 canım müşteri temsilcisiyle detaylı görüş iade var onu biliyorum dene olmadı gönderirsin