Gokbayes2018 Arkadaslar YENİDOĞAN bebeği koyuyormusunuz. 4 mooms veya joıe elektrikli ana kucagı tarzındakilere. Zararı olurmu omurga acısından
Yaser Gokbayes2018 ben dogdugu andan itibaren koymaya basladım 6 aylık oldu daha yenı yenı koymuyorum oda buyıdu artk durmak ıstemıyor oturmak oyun oynamak ıstıyor 😊 saatlerce durmadıgı surece bı sıkıntı yok demıstı doktorum 😊 işlerimi yaparken ve uyurken koyuyordum
Muson00 Gokbayes2018 joie aldık ama 10 dakika bile durmadı içinde ağladı sürekli sevmedi şimdi 6 aylık koyunca korkuyor ki artık büyük zaten taşımaz
Demetevren Gokbayes2018 ben 4 moms kullanıyorum ilk günden beri İyikide almışım dediğim bebek eşyalarının içinde ilk sıradadır benim için hem bebeğimin rahatlığı hem kendi rahatlığım için hatta çok üzülüyorum büyüyor 1-2 aya artık kullanamayacak diye fiyatı yüksek geliyosa 2.ellerine bakın kılıfı zaten. Sokulup yıkanabiliyor
Gokbayes2018 Yaser maksimum 1,2saat kalır. Almayı düşünüyorum da acaba dedim yenidoğan kullanabilir mi
Yaser Gokbayes2018 ben kullandım zaten ana kucagı dendıgı ıcın bebek anne karnında gibi toplu duruyor ıcınde
Muson00 Tuba_krky alyorlar canım yakınım iade etti ordan biliyorum kutusu ve içerisindeki kağıtlar atılmamışsa alıyorlar
Muson00 Gokbayes2018 canım müşteri temsilcisiyle detaylı görüş iade var onu biliyorum dene olmadı gönderirsin
Durdudilerrr Cinarege_ instada bi sayfa var annelerinsatisnoktasi diye. Bugün gördüm 300 liraydı bi bakin
Bushraa Cinarege_ ben satıyorum canım. Joie marka en son modeli. Kızım 3 aylık ve hiç ama hiç kullanamadık. 1000tl ye aldık,600’e satıyorum. Eğer ilgilenirsen, iletişime geçeriz