[silindi] valla. Ben lise döneminde hep jilet kullanırdım. Okuldan eve yürüyerek gider gelirdim o yol boyunca kaşınırdı. Mahvolurdum. Sonra ağdaya geçtim sonra lazer derken azaldı ama lazer tamamen bitirmedi. Sonra azalmışken ağdaya devam ettim ama pandemi sürecinde ona da gidemedim. Kendim de ağda yapamıyorum. Ee napıyosun dersen eşimin traş makinesi var kullanmadığı. Onun en kısa ayarıyla kısaltıyorum. O jilet gibi dipten almadığı için çoğaltmıyor. İmkanınız varsa öyle yapabilirsiniz.