[silindi] 2 günde bir yapılsa evet pürüzsüz olur ama yine de siyah siyah bazen görülebiliyor,ağda kadar temizlenmiyor bana göre🤷🏻♀️ kaşıntı için benim bildiğim bişey yok zaten sürekli jilette kullanmıyorum,mecbur kaldığım zamanlar sadece.Kaşıntı için eczanelere danışabilirsiniz bence yardımcı olurlar👍🏻