tatlicianne serum verildi çok ama neden bilmiyorum sezeryan sorasında miyomları görmüş dr (hamilelikte bebek yapmış öncesinde yoktu) 2. Ameliyata girdim çıkmadan ve 2. Narkoz verildi o yüzden mi oldu bilmiyorum ilaçlar dokundu ya da çünkü şişliğim aşırıydı beni gören tanımıyordu resmen hamileyken o kadar şiş değildim 😔