ariamom 82 kilo ile hamile kaldim aynı kilo ile doğuma gittim. Ilk aylarda hamilelik zor geçti .8 kilo vermistim. Onu geri aldım. Doğumdan sonra 75 olmuştum. Korona ,stres derken 84 e çiktım . 4 gündür rejimdeyim 82.5 çıktım bugun tartida . Bakalım hayırlısı.