Tgcy Denizarya34 o morluk bayağı sürüyor iki kızımda da var şu an yedi yaşımda çok hafifledi belli belirsiz bir kaç yıla da tamamen kaynbolur mongol lekesi deniliyor
Leylaninannesii Smrhls ay benim kızımdada var 😍 doktoru geçer dedi ama geçmese de önemli değil nazarları olsun diyorum güzelliklerine nazar değmez işte 😁
Kereminannesi09 Smrhls tam kaslarinin ortasinda ve ensesinde var doktar alnindaki kalici dogum lekesi ensesindeki gider dedi bazen hic belli olmuyo bazen kipkirmizi oluyo
hunilimomm Smrhls sol ayAk bileğinde küçük bi leke var 13 aylık o duruyor sağ bacağında vardı bide poposunda onlar geçti sol bacağı kaldı