Yeğenim doğduğunda tam göz kapağında vardı şimdi 2 yaşına gelecekler kayboldu . Oğlumun doğduğunda alnında göz kapağında ve ensesinde vardı göz kapağındaki ve alnındaki geçti çok şükür ensesinde ki duruyor eskiye göre rengi biraz daha açıldı ama hala duruyor artık saçla falan kapanır inşallah hiç sevmem bide lekeydi vs falan