Ben çok araştırdım okudum uyku eğitimi için bir yerle görüştüm sonra vazgeçtim kendim derledim topladım çocuğumun huyunu suyunu da öğrendim 40 çıktı her akşam düzenli banyo saati masaj sonra los ışık ve iyi geceler seni çok seviyorum diyip emzirerek kitap okumaya başladım uykuya dalsada dalmasada konuşmayı kestim şuanda bazen direniyor oynamak istiyor gülücükler atıyor gülümsüyorum ama yine konuşmuyorum (3ay 4 günlük ) 20:30 - 21-30 arası kesin uyur gece emzirir geri besigine koyarım bezini hiç ellemiyorum çok cis yapmışsa ıslak mendil yada bisey sürmeden hemen bezi takıyorum öbür türlü uyanıyor ve uykusu aciliyor çoğu zaman ellemiyorum sabah 6:30 - 8:30 o saatlerde arası uyaniyoruz. Başlarda zorlandım ama bence ne kadar erken o kadar iyi anne karnında bile seni duyuyor hissediyor diyen bebekler bunu mu anlamayacak hiç 3 ay 4 ay beklemedim uyku eğitimi için sadece kararlı olmak pes etmemek sonuca ulaştırıyor ayrıca bebekler düzeni çok sever kurduğun zaman kendileri zaten seni yönlendiriyor gayet rahatım çok şükür 😍 darısı sizlerin başına hayırlısıyla insallah sizde bebeğinizle düzen kurup iki tarafında konforunu sağlayabilirsiniz hayırlı akşamlar