essea anladım ama ellerini emmesi de doğal bi süreç,kendini,ellerini keşfediyor. Haklısınız da aynı parmak emmeyi bırakmak emziği bırakmaktan daha zor olabiliyormuş. Galiba emzik kullanımını da süre olarak kısıtlamak gerekiyor 2 yaşlarına kadar değil en azından. Diğer kardeşlerde de mi aynı olmuş bu arada?