Ozgecan3 süt parası için Doğum yaptığın hastane başvuru yapıyor hastaneni ara ve süt parası hakkında görüşecektim de bebek odasına aktarıyorlar seni ve kaydını işportaya bildiriyorlar oda koşa bir süre sonra siz çalışmıyorsanız siğortalı değilseniz eşinizin hesabına yatıyor , Doğum parası içinde eşim kaymakamlığa gidip form doldurdu Doğum belgesi ve bebeğin kimliği ile