HYagmur 3 senedir alışveriş yapıyorum. Hiç bir şikayetim olmadı. Bedenime uymayanlari iade ettim paradada sıkıntı olmadı. Daha geçen hafta Bi pantolon aldım çok hoşuma gitti başka Bi rengini daha aldım. 2 gömlek aldım. Hoşuma gitmezse zaten ifadede sıkıntı çıkarmıyorlar