Cylangok
Benim tek sıkıntım spinalden sonra ayaklarımın 5 katına falan çıkmasıydı. Şişlik diyemiyorum o neydi bilmiyorum. 30 gün falan çektim. Tabi yürümem de gerektiği için okadar şiş ayaklarla kılcal damarlar çatladı ve şimdi de ağrıdan mahvoluyorum….nerdeyse 5 ay olacak ama sanırım artık ömür boyu ayaklarımdan çekeceğim.