Cylangok Kızlar sezeryan sonrası büyük tuvaletiniz yaparken bağırsak acıması oldumu idrarda acı oldumu 😬
Nesli0504 Cylangok sonda takıldığı için idrarımı yaparken inanılmaz zorlanıyordum ve çok canım yanıyordu doktorum ilaç vermişti öyle zamanla toparladı
Cylangok Melisa_c bende öyle 5 gün lavaboya çıkamadım sonra ilaçla çıktım şimdi bağırsaklarım acıyor yapınca 😔
Frdvs-isMom Cylangok oda ne ki 2 3 aydır kabizliktan makat çatlağı oldum sezeryandan sonra genelde oluyormus. 😣
Krkyn Tugbacolak merhaba ne kadar süre sonra geçti çok zorlanıyorum baş ağrısı dikiş ağrısını bastırıyor. Bol kahve ve sıvı tüketmeme rağmen 😟
ymn2019 Cylangok benim idrar yaparken inanılmaz ağrım oluyordu ama hamileykende oluyordu idrar torbasına basKı olduğu için sanırım.Sonra geçti çok şükür
mer_mer Cylangok gaz çıkaramadım diye iki gün yatırdılar normalde 1 günmüymüş bide sonda yüzünden idrarda yanma oluyordu ilk hafta sonra geçti ilk büyük abdestim çok zordu başkada bugune kadar zorluk yaşamadım derken bugun kabız oldum galiba ya 🤣 17 gün oldu sezeryan olalı
psikolog-anne mer_mer sizinle günümüz aynı benimde 17 gün oldu. Sezaryenden bu yana 2 kere cıktım tuvalet ebiri ilaçla, şuan hala cıkamıyorum. psikolojik olarak korkudan cıkamıyorum
CankizimRavzam mer_mer canim eger kabizsan 3 tane taze incirin icine 3 yemek kasigi zeytinyagi koyup 1 gece agzi kapali dolapta beklet sabahta iliyinca hem inciri ye hemde zeytinyagindan 1 yemek kasigi ic kabizliga birebir 😊😊😊 belki yardimim dokunur diye yaziyim dedim 😍
Omerim01 Cylangok olmadi canim ams bol bol kayisi ve ayva kompostosu icmistim corbayla beslenmistim iki gun rahatca gazim da cikti daha yurumeye baslamamistim bile ciktiginda lavaboya da ciktim
asz Cylangok tabi ki oldu canım 2 gün hastane de ,3 günde evde sürdü.aşagı yukarı 1 hafta diyim işte.
sebnemrah Cylangok hiçbisi olmadı herşeyim çok rahattı 🧿 korkma canım korkmak psikoljik olarak seni sartlandırır ve olmayacağı varsa da olur
Tugbacolak Krkyn 4 gün sürdü bende canım ben bol bol yattım yatar vazıyetteyken agrımıyor cunku zaten en fazla bır hafta suruyormus
Brc123 Cylangok birde doktor büyük abdest çıkmak için zaten bir ilaç veriyor oda ishal yapıyor rahatlıkla çıkıyorsun neden vermemişler sana
Krkyn Tugbacolak aynen canım bende öyle yapıyorum biraz rahatlatıyor. Dikişlerimden daha çok rahatsız ediyor
Kuubra 12 saat sancı çekip sezaryen olunca inanın hiçbir acı, sancı kadar zorlamadı beni aksine çookk özledim o günleri😂😂🙏
Tugbacolak Kuubra 😅 bende 9 saatten sonra sezeryana alındım sorana dıkıs agrısı falannolmadı daha kolaydı dıyorum acaba sancının ardındanmı öyle geldı☺️