kbra2234 Rrabis12 ilk hastanede kalmadan önce uyanmıyordu bile denebilir çok zordu uyandıkrmal sonrasında sarılık belirtisi olarak ten rengi değişimi vardı sadece anne sütü sarılığı demişlerdi baya bi test yaptıktan sonra