Rrabis12 ben 2 saatde bir kaldırıyorum gecede gündüz de bende zor uyandiriyirum . Ama artık ilk bezini alırken ıslak.mendilin soguklugu hosuna gitmiyor hemen uyaniyir basıyor çığlığı oyle uyandiriyorum memede uyuyir hemşire bana dediki çenesine dokun hafif hafif kaldır çenesini dedi ozaman hemen emmeye devam ediyor. Ayaklarına vuruyorum ama fayda etmiyir.tek çareyi altını temizlerken yada islan bezle elini yuzunu silerken uyandirabiliyorum.