Bazı yorumlar çok acımasız gerçekten sanki hanfendi bile isteye bebeğini düşürmüş.. daha 11 günlük bir anne bu tarz şeyler çok normal.. Benim bebeğim aşırı hareketlidir. Doğduğu zaman elleriyle kendini döndürebiliyordu. 5 günlüktü 70 cm falan yüksekliği olan yatağımdan parkeye düştü.. sabaha karşı küttt sesiyle uyandım. Asla unutamıyorum. Bebeklere belki bir şey olmuyor ama annede gerçekten büyük travma bırakıyor. Apar topar hastane hastane gezdik. Tomografi çektirsen bir dert çektirmesen ayrı dert. Ama doktor çekilmesine karar verdi. daha 5 günlük bir anneyim. Düşünün nasıl yıkıldığımı.. küçücük bedeniyle radyasyona maruz kaldı. Çok şükür hiçbir şey olmadı. Ben de çok şaşırmıştım. Nasıl bir şey olmaz diye ama gerçekten Allah o melekleri koruyor ☺️