alpin-annesi geçmiş olsun daha çok küçük inşallah bir sıkıntı olmaz, bi sorun bırakmaz geçip gider… bizim doktorumuz 4.gün kontrolünde sıkı sıkı tembih etmişti ya pusete koymayın yada sıkıca bağlayın çok oluyor bu şekilde düşen bebek diye… Allah yardımcınız olsun bi an önce sağlıkla yuvanıza dönün inşallah