Deletedmom334 Mervedenizkrn peygamber efendimizinbde süt annesi vardı hem de çölün ortasında pek de hijyenik olmayan ortamlarda 🤷
Mervedenizkrn Deletedmom334 evet vardi o zamanlar mama mi vardi emziren anne hastaligimi vardi o zamanlardaki ibimi yasiyoruz imkanlar o zamanlardaki gibi .. Insanlar hastaliktan korkuyor ne cahiliyettir bu … Biraz okuyun o zaman . Baska bebege ne kadar zarar verebilicegini bi okuyun
minikmisimben Bazen kanser hastaları istiyor tedavi için bence öyle birine verseniz daha sağlıklı olur diye düşünüyorum
MinervaEva minikmisimben Julidee Kerevizkafa Arkadaslarinda soyledigi gibi anne sutu kanser hastalari icinde kullaniliyor ve kolay bulunabilirligi olmadigi icin eminim ki cevrenizde ya da aldiginiz duyumlarda ihtiyac sahibi bir hastaya yollamak isterseniz seve seve kabul edecektir.
ZMK Benimde 30 poşet var 3. Ayı doldu 20 tanesinin gün içerisinde de sağıp koyuyorum tayzikli değildiği için
ZMK bitterikolata bugün sütleri çöpe atacağım 3 ay doldu malesef 😕 gün içinde bazen sağıp atıyorum tekrar olursa burdan size ulaşacağım
Kerevizkafa Julidee kanser hastası 18 yaşında bir genç için gerekliymiş forum açıldı sizede uygunsa etiketliyelim mi sizi
ZMK bitterikolata sütüm çok tayzikli geliyodu çöpe gidiyodu çoğu bebeğe fazla geldiği için şimdi kızım 4 aylık olacak daha fazla emiyor geceleri uzun uyuduğunda göğsüm doluyor sağıp veriyorum birikirse dönüş yapayım istanbuldaysanız
bitterikolata ZMK İstanbul’da değilim ama on gün sonra bi uğrayacağız İstanbul’a o zamana kadar birikmiş olursa alabilirim hangi yakadasınız neredesiniz