Julidee hiç çabalama tatlım, kaç post açtım anne sütü ücretsiz vereceğim diye kimse almıyor, şehir dışına da kargo ile gönderemiyoruz, çocuk esirgeme kurumu ve kanserle savaş derneğini bile aradım, pandemi yüzünden almıyorlar, hastanelerin yeni doğan servisine bile gittim yok alınmıyor 🤷