Gozdenes48 bizimde travel bebek arabamız var hatta 17 aylık bebeğim bu zamana kadar çok kullandık bebek icin ve sürüş için inanılmaz rahat ama o iki parça birde bebek binamızda asansör olmadığı için indirmesi çok zor diye chicco ohlala bebek arabasi aldık. Hafif olduğu için aldım ve o tarzda ondan daha hafifi yok. Kızımla dışarı çıkarken onla çıkıyorum hemen al cik yani gayet rahatta ediyor. Ama diğer bebek arabasına gore yollarda ki tırtıklı yerlerde daha çok sarsılıyor öyle aşırı değil ama oda çok normal. Tavsiye ederim eğer sizde bebeğinizle kendiniz dışarı çıkıyorsanız ohlala alın. Ikisini birden taşıması çok kolay 😊