Pnck Gozdenes48 ben suanda memnunm ben hiç kapatıp açmıyorum bebek arabasını evin icinde kurulu seklde kalıyor o yüzden iyiyz suanda 😃
Deletedmom_36 Gozdenes48 ben 5 aya kadarda evde kullandim disarida bir veya iki kez kullandim hoop balkona attim 😂O derece zor Allahtan hediyeydi paramiz bosa gitmedi🤷🏻♀️
Merlival Gozdenes48 kraft pop-up modelini kullanıyorum memnunum 3.5 kg tek elle açılıp kapanıyır çift yönlü 👍 tek başıma istediğim an gidebiliyorum :)
Ococila Ben travel kullanıyorum şuan çok memnunum yoyko city aldık çok hafif pratik bir araba tek elle açıp kapatabiliyorum bizim arabamız küçük olmasına rağmen bagaja sığdı şaşırdım yorumları okuyunca bebeğim 3 ay 18 günlük
Gozdenes48 Ococila işte benim arabam olmadığı için zorluğunu çekiyorum 😅şehir içi dolmuşta metrobüste mahvoluyorum valla ☺️
Merve1650 Sizin gibi bnde ilk travel aldm sattm sonra e bebekten kabin tipi joie aldm 6 kg kendisi ve doğumdan itibaren kullanılyo aşırı memnunum
Mete_moms Gozdenes48 joie brisk aldım canım bende travelden sonra nitro modelide çok tavsiye ediliyo ancak brisk enlemesine daha geniş o yüzden brisk aldım ben oturma alanı büyük olsun diye tavsiye ederim çok rahat ancak tek yönlü bastonlarda çift yön çok fazla yok
Gozdenes48 Kuubra sürekli takipteyim fakat o fiyatlar beni aşıyor biraz 🙈maksimum 850-900 verebilirim orada kabin tipi var ve 1200-1300 den aşağı denk gelemedim 🤷♀️
Kuubra Gozdenes48 ayy model aklımda değil şuan mühendisinoğlu sayfasından bakabilirsin canım indirim oldukça paylaşıyor 😘
Sadiyealp Gozdenes48 bayb plus canım hem arkası 3 kademe rahatlıkla uyuyo ve kapatması basit hafif bişey memnunum 🙂 bende travel den gectim fiyatı d açok uygun 260 a aldım
Sadiyealp Gozdenes48 ahhaa aynı kendimi gördüm bi an 😁 hele bide araban yoksa tam bi skıntı çarsı otobuslerine binmek facia
Gozdenes48 Sadiyealp kesinlikle birde İstanbul’da 12 den sonra metrobüs yürüyen merdiveni asansörleri kapanıyor işin yoksa yüklen arabayı yukarı çıkar indir. Valla çok felaket oluyo