Pavlov Oap12 benim kızımda 7 aylık aynı kiloda sadece boyu bi kaç cm uzun. Hiçte obez gibi durmuyor yani ki anne sütü alıyor ve babasıyla ben zayıfız. Hareketlendikçe azalıyor kilo alımı hiç kafanıza takmayın bence
Hiraada Oap12 böyle bir post daha açılmıştı orda hemşire anneye anne sutu obez yapmaz demişti ya iri bebek olcak yada haretlendikce kilolar gider demişti bencede öyle hareketlendikce bu çocuk zayıfladı kilo almıyor diceksin yani kim nederse. Desin kafana takma benim kizimda 14 aylık 8 buçuk kilo ve doktor ebesi iyi diyor 😉
Oap12 pasabeyy amaç? Bu post asla bebek kıyaslama amacıyla açılmadı. Bütün gönderilerime bakabilirsiniz hiç o türden bi kıyaslama içine girmedim. Çok şükür az çok bilgim ve tecrübem var bebek bakımı konusunda ama çevredeki herkes bişey diyince insanım sonuçta içim rahatlasın diye fikri bilgisi olan insanlara sorayim dedim. Tabi sizin gibi hemen dalga konusu yapacak insanların var olduğunu unuttum
pasabeyy Oap12 dalga gecmekte değil zaten ama burda nice anneler var 1 1.5 yasindaki bebekleri 6 7 kilo ister istemez uzuluyolar kendilerini suckuyolar bunlari düşünerek de biraz nazik olsaydınız hic postunuza bile girme gereginde bulunmazdım.
Deletedmom265 Oap12 yalnız anne sütünün kilosunu kalıcı olmadığını biliyorsanız bırakın millet konuşsun hem bilginiz varmış ne güzel burada zayıf bebeklerin konusu olduğu için bazı anneler hassas olabiliyor hatrınız kalmasın diye yazdım bu arada amacım dalga geçmek falan da değildi 🤸♀️
Prens_annesi2_5_20 Oap12 bence gayet normal kilolu falan değil canım benim bebeğim 2 aylık 6 kiloydu en son boyuda 60 cm iyi senin bebeğin bence
Oap12 pasabeyy ama benim de derdim kilo. Yani ben de aslında o incinen annelerdenim. Nasıl ki kiloyu anne aldırmıyorsa ben de verdiremiyorum. Buda bana dert olmuş. Niyetimi bilmeden işte arkadaşı etiketleyip dalga konusu yapmak da ne bileyim..
Oap12 pasabeyy konuşunca üzülmüyorum elimde olmadan kilo alan bir bebeğim var. Persentilde yüzde 97. Ne kadar takmasam ,bilgili olsam da insanım, anneyim kaygiliyim
Mom9 Oap12 kızım 8aylıkken 10kgdu bence fazla değil kilosu normal yani. Biraz internetten araştırırsanız persentil tablosu falan var. Anlarsınız normal olup olmadığını eğer doktora gidemiyorsanız🤷♀️
Miraninannesii Oap12 kilolu degil normal yani benim oglumda 6aylik iki hafta önce 9400du boyuda 72cm ve sadece anne sütü aliordu yeni basladik tadimlara olabilir emekleme yürüme derken kilo kalmiycak aktif hale gelince insanlarin dedigine kulak asma ağzı olan konusuyor işte bos bos 🤷
baybmom Oap12 kimseyi memnun edemezsin kuzum her insan farklı kendi doğurduğun bile farklıyken her bebeğin aynı olmasını beklemek cahillik belirtisi gül geç :)
Teslime_deniz Oap12 emeklemeye, yürümeye başlayınca zayıflıyor hiç merak etmeyin ayrıca çok kilolu değil bebeğiniz. İnsanlar yorum yapmayı seviyor zayıf olsaydı da çok zayıf birşey yemiyor, sütün yetmiyor mu derlerdi
Deletedmom5447 Oap12 ne kilolusu ya benim oğlum 4 aylıkken 9 kiloydu bana hiçte kilolu gekmiyodu ne saçmalık büyüdükçe zayifliyo kilo kilo kalmiyo takmayın böyle seyleri