Herkese merhaba
Kızım tam 7 aylık 9.600gr. Boyu 68cm
Sadece anne sütü alıyor. Şimdiye kadar sadece tadım yaptırdım.
Memleketteyim şimdi görenler çok kilolu, obez olur., çocuğu hareket ettir filan diyorlar. Anne sütü obez yapmaz biliyorum ama o kadar çok söylüyorlar ki içime dert oldu. Bebeği kilolu olup yürümeye başlayınca normale dönen var mı?
Ben de babası da öyle kilolu, balık etli filan değiliz.. Ama acaba diyorum işte