Deletedmom278 Kybele Tam yatar pozisyon değil ama yatarken rahat edecek kadar yatıyor. Terletme vs yapmadı hiç. 0 36 almıştım ben. E bebek şubat indirimi olduğu zaman 1400den 700e düştü o zaman aldık. Isofix yok kemerle bağlıyoruz 1.5 senedir kullanıyor oğlum bu zamana kadar bir sorun yaşamadık. Bana güvenli geliyor bu şekilde de. Oldukça yumuşak oturduğu yer ve baş kısmı. Bunun gri rengi.
Yedaarven Kybele Rica ederimm. Umarım gönlünüze göre bulursunuz. Ben britax 9-36yla besafe izi arasında çok kalmıştım. Jokerle e bebeğe gittik ikisini de satıcıdan da dinledik en son besafe e karar verdik.
Yedaarven Yagizkus Trendyolda görmüştüm tekrar baktım da 1880 civarıymış 😊 Ebebekten almıştık bizde 1600 e geçen ay 😊
Yedaarven Kybele https://ty.gl/a0fkvgsu Tam olarak bu bizimki😊 3 kademeli yatışı var. Yüksekliği gayet iyi camdan dışarıyı izleyebiliyor. Adac puanı yeterli. Terletme tam yapmıyor diyemem ama normal derecede. İstanbuldan antalyaya geldik bir hafta önce, hiç sıkılmadı kızım. Ensesinde terleme olmuştu ama komple sırtı ıslak kaldırmadım hiç. 😊 Pazarlamacı gibi oldum biraz😂
BalOglum-45 Convers airmax 360derece, yatabilen oto koltgu gördm ben de. Yorumlari iyi, fiyat da 700tl civari.yerli markaymis. Tabi Adac testiyle ilgli bir sey yok. SIP teknolojsi kullanlmistr dyor. Kararsizim ben de kullanan var mi acaba?
melodininoglu BalOglum-45 canım bize bi çalışan 2000₺ den aşağıya 360 dönen aşmayın demişti. Sadece 1 demir tutuyo koltuğu dönebilsin diye sağlam olanlarda pahalı demişti. Bilgin olsun
Kybele Yedaarven Dönemiyor olması büyük bi eksi mi? Yatış pozisyonu sizce yeterli mi? Ay çok darladım sizi afedersiniz 🙈
Yedaarven Kybele Yok yok ne demek😊 dönme özelliğini ben aramamıştım alırken 😊 kızım 20 aylık zaten öne doğru oturuyor, cama döndürecek olsam zaten yüksekliği camdan dışarıyı yeterince görmesine yetiyor🥰 oturtup kaldırırken kullanılır mıydı bilmiyorum ama böyle de rahat oturtabiliyorum bi sıkıntı çekmedim şimdiye kadar😊
Kybele Yedaarven Çok teşekkür ediyorum detaylı anlatımın için ☺️ Büyük olasılıkla bu arkadaş olacak bakalım 😁