Kybele Hangi oto koltuğunu tercih ettiniz ve neden? Memnun kaldığınız ve kalmadığınız yönleri nedir belirtirseniz sevinirim güzel anneler 🥰♥️
Bbddtt Kybele bu dediğiniz miktara ben chicco unico 1-2-3 0-36 aldım 360 derece dönebiliyor. Ben memnun kaldım. Bebeğim 7 aylık ama 5 aylıkken aldık o zaman daha 7 kiloydu ama Yenidoğana da uyumlu olduğu için inanılmaz rahat ettik. Bir de dönebiliyor olması uzun yolda çok işimize yaradı kah kendime döndürdüm kah cama dışarıya falan. Ama dönebiliyor olmasının en güzel yanı çocuğu arabaya koyarken ve arabadan indirirken dışarıya doğru da dönebiliyor olması rahatlıkla bindirip indirebildim. İsofixli şimdilik bir eksisini görmedim 2 aydır kullanıyoruz.
Sariiannee Kybele 900 liraya almıştım ben çok memnundum ama artık çocuk emniyet kemeri kullanıyorum 😍
Serene Kybele Heyner Multifix Aeroplus kullanıyoruz. Gayet de memnunuz. Fiyatına göre kalitesi çok iyi.
zeynepzeze Adac testlerini geçmiş markalar olması gerekiyor. Koruyucu olması için. Ve birde yüksekliği önemli bebeğin dışarıyı görebilmesi için. Besafe, maxi cosi, britax, cybex bu markalar en iyileri. Ben besafe izi comfort aldık çok memnunum
Yedaarven Kybele Besafe izi comfort şuan 1700 civarındaydı, bütçenizi biraz daha arttırabilirseniz tavsiye ederim. Bi kaç ay önce almıştık sonra 2700 lere çıktı şimdi indirimde gördüm, çok memnunuz yüksekliği yatar pozisyonu adac puanı hepsi yeterli seviyede🥰
Freud Kybele bizim aracımızda izofiks olmadığı için, testlerden de geçtiği için ayrıca da bebişim henüz 1 yaşında olduğu için vs vs için britax römer king II tercih ettik 😀 https://www.e-bebek.com/britax-romer-king-ii-br-black-series-9-18-kg-oto-koltugu-p-bxr-27554003/
Gunes55 Bbddtt koltigu araca isofix araciligiyla bagladiktan sonra 360derece donebiliyormu acaba. Yani atiyorum yolda gidiyoruz direk koltugu cevirebiliyormuyuz cam tarafi kapi tarafi ya da arka tarafa ya da hepsine birden. Birde yatis kademeleri varmi ve nasil. Bende dusunuyorum ama besafe gibi kullanislimi merak ettim. Detayli tecrubenizi paylasirsaniz sevinirim
Yedaarven Yagizkus Trendyolda görmüştüm tekrar baktım da 1880 civarıymış 😊 Ebebekten almıştık bizde 1600 e geçen ay 😊
Serene Kybele adax testine girmemiş, ama Almanya’da gerekli testlerden geçmiş, oranın güvenilir bir markası. Dönmüyor malesef. Yüksekliği de bize yeterli geliyor. Ama tabi bi besafe kadar yüksek değil.