Merve_Kumsal90 ben de matematik öğretmeniyim :) şu yaşıma kadar yapmak isteyip de beceremediğim şey olmadı müzik,spor,edebiyat, tiyatro, sayısal yeteneğim de kendimce var. doktora eğitimim bitmek üzere aynı zamanda hukuk öğrencisiyim. solak olmamın hiç bir dezavantajını görmedim. etrafımda tanıdığım solakların hepsi başarılı. Umarım bebeğim de sosyal ve başarılı bir birey olur.