Bebekken ikisinide kullaniyordu simdi 2 yaşinda dikkat ettimde genellikle sol elini kullanmayi tercih ediyor. Galiba solak olacak.😁 Ben kendim sağ elimi kullanirim babasida. Sol kullananlar hep farkli gelirdi bana okulda falan yazilari cirkin olurdu falan 😆 Ayrica sol kullanmasinin bir zarari yok demi? Yani beyinden gelen birseyi zorla sağ kullandirmak iyi degil diye biliyorum bende ellemiyorum. Bilimsel aciklamasi nedir acaba bilen varmi?
Sizin bebeler ne durumda? 🤗🌸